Revolut a blokování účtů? Shrnutí názoru

Vidím, že se dnes rozšířil jeden nešvar – spousta lidí sdílí článek o tom, jak Revolut blokuje účty svým uživatelům. Jak víte, sám Revolut používám a v posledním měsíci jsem ho šířil i mezi vás. Z toho důvodu jsem se rozhodl, že na toto téma napíšu vlastní pohled podložený fakty.

V žádném případě na základě takového článku neměním svůj pohled na Revolut. Osobní zkušenost je pro mě hlavní měřítko, a sám jsem žádný problém neměl. Samozřejmě beru ohled na objektivní informace, nicméně pokud si přečtu zmíněný článek, nic objektivního v něm nevidím.

Faktem ale zůstává, že jsou uživatelé, kterým byl zablokovaný účet a support shání těžko. Je tedy Revolut scam?

Ohledně tohoto doporučuju poslechnout podcast s Lukášem Janouškem , zakladatelem Twista (taková česká konkurence Revolutky). Mimo jiné v tomto podcastu zmínil, že Revolut vybírá investice v řádu stovek milionů liber. V takovéto souvislosti se asi shodneme na tom, že společnost moc nezbohatne na tom, že zablokuje účet s 300 librami (první případ, který jsem našel na internetu).

Myšlenky na scam tedy můžeme dát stranou. Stejně to ale neodpovídá na otázku, proč se ale tyto blokace a následující ignorace dějí?

Tady už půjde jen o předpoklad – Revolut sídlí v UK. Sám jsem si asi před rokem prošel procesem zakládání bankovního účtu ve Velké Británii a můžu říct, že to není žádná hračka – byl to proces asi na 4 schůzky během 14 dní, kdy jsem musel dodávat všemožné informace. Například jak velké příchozí platby očekávám, nebo kolik za měsíc asi utratím. Bylo mi řečeno, že pokud použiju platební kartu v zahraničí bez toho, abych nejprve uvědomil banku, kartu mi zablokují.

Takto to chodí v UK.

Pokud po vás tedy Revolut chce doložit doklady o příjmu apod, divíme se tomu jen proto, že u nás máme daleko měkčí regulace finančního sektoru.

Přiznám se ale, že následující ignor uživatelů na supportu je pro mě udivující. Revolut vnímám jako moderní společnost, která má jedno z nejvíce user-friandly prostředí. Mám v hlavě pár několik možností proč by se to mohlo dít, ale pravda je, že pokud se to opravdu děje, je to špatně a z jejich strany mě to mrzí. Opět ale pokud mám mluvit z vlastní zkušenosti, support byl vždy bezproblémový.

Shrnutí?
Žádná změna, Revolut je za mě pořád ještě super 🙂

Leave Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *