ICO týdne: Ubex

Ahoj, s ICO týdne jsem si minulou neděli dal přestávku, protože jsem v té změti různých rádoby zajímavých projektů nenašel nic, co by mě skutečně ohromilo. Za to Vám ale můžu slíbit, že v dnešním článku Vám to bohatě vynahradím! Na konci článku také najdete informace o tom, kde koupit token a při použití našeho linku dokonce dostanete 2% tokenů navíc!

Pojďme ale na to, budeme se věnovat ICO jménem Ubex. Zaměřuje se na online marketing, což je poměrně mladý a neustále se rychle rozvíjející trh. A jak se to tak stává, je v něm ještě stále spousta trhlin. Ubex se samozřejmě nesnaží odpovědět na úplně všechny problémy, ale myslím si, že na ty zásadní určitě ano. Pojďme na to tedy úplně od začátku.

Chcete dostávat všechny novinky zavčas? sledujte nás na Facebooku, nebo Telegramu

Jaké problémy Ubex řeší?

Všichni známe online reklamy. Vyskakují na nás neustále na jakýchkoliv stránkách, ale naprosto se netýkají toho, co by nás zajímalo. Ikdyž se marketéři snaží zacílit co nejpřesněji, stejně na nás denně internet chrlí hromady nezajímavých reklam.

To nás obtěžuje a marketingové společnosti vyhazují ohromné balíky peněz za reklamu bez výsledku. Proto snižují sumy peněz, které platí za pronájem reklamního prostoru na stránkách. Majitelé stránek tedy bojují o smysluplné pronajmutí svých bannerů. Bezvýsledně, protože se to málokomu vyplatí. Ve výsledku jsou tedy  všichni naštvaní – jak uživatelé, tak marketéři, tak majitelé stránek. Sám jsem byl ve všech třech pozicích a mohu tuto teorii jen potvrdit.

S jakým řešením přichází?

Ubex je projekt, který vyvíjí umělou inteligenci, která řeší všechny výše zmíněné problémy a ještě víc. Než s tím začneme dopodrobna, chtěl bych říct, že umělá inteligence je zcela jistě budoucnost (resp. částečně i přítomnost), stejně jako blockchain. Je to něco, co se začíná mísit do světa a je jasné, že její obliba jen a jen poroste. A Ubex spojuje tyto dva oblíbené trendy do skvělého díly

Jak bude tato umělá inteligence fungovat?

Řekněme, že jste uživatel, který přichází na webové stránky. během otevírání webovky dokáže zmíněná UI vyhodnotit informace, které jsou na dané stránce a zároveň informace o Vašich zájmech (zní to tak, že nemáme žádné soukromí, ale to je na internetu tvrdá realita, naprosto nezávislá od Ubexu). Tyto informace navzájem porovná a vytvoří okruh reklam, který by nás mohl zajímat. Poté z tohoto okruhu vybere tu, která je úplně nejzajímavější a zároveň finančně nejvýhodnější pro marketéry. Ubex také reklamu na webu umístí podle toho, na jakém místě bývá největší zájem uživatele. Ve své podstatě místo aby na uživatele vychrlil desítky reklam, vybere a zacílí jen tu jednu. To má samozřejmě obrovskou výhodu pro uživatele v přehlednosti a příjemnosti stránky. Výhody jsou ale i pro ostatní:

  • Pro marketéry: vzhledem ke skvělému cílení UI má reklama vyšší konverze. Společnost tedy získává více spokojených zákazníků za kratší čas a s menšími výdaji. Zároveň se vyřazuje potřeba velkého marketingového týmu, protože Ubex dělá většinu práce za vás. Nastavení reklamy je opravdu na pár kliknutí (toto považuji osobně za obrovskou přidanou hodnotu projektu, protože přiblíží online marketing i těm, kteří o něm neví vůbec nic a složité prostředí ostatních platforem tyto začátečníku odradí).
  • Pro majitele webových stránek: Ubex jim pomůže najít klienty, kteří si rádi pronajmou jejich reklamní prostory. A to právě proto, že dokáže stránky a inzerenty inteligentně a automaticky párovat. Majitelé webovek budou tedy mít více inzerentů a větší procento prokliků. A tedy větší přijmy.

V pokročilejší části projektu se dále mluví o zvýhodnění lepších marketérů například tím, že platí jen za proklik, nebo dokonce až za zakoupení produktu, ne za shlédnutí, jak je zvykem. Podobné zvýhodnění se samozřejmě budou týkat také majitelů webovek atd.

Chcete do projektu investovat? Zaregistrujte se přes náš odkaz a získejte 2% tokenů navíc!

Pro anglicky mluvící je zde i krátké úvodní video do projektu:

Funkce Tokenu

Token má svoji nezastupitelnou funkci – bude používán například na platby marketérů za používání platformy Ubex, ale také pomocí něj budou vyplácené různé odměny pro majitele stránek, kteří platformu budou používat.

Forma monetizace projektu je tedy krásně zajištěná, pokud o službu bude zájem. Ten závisí čistě na provedení umělé inteligence a následném marketingu. Když se ale podívám na precizní zpracování webu, whitepaperu a tak dále, pochybuji, že s tím by byl problém. Je to jen předpoklad, ale čekám podobně čistou práci, a myslím, že oprávněně. Samozřejmě to na tomto produktu ale stojí a padá úspěch.

Zajímají Vás naše fundamentální analýzy? Tak se musíte podívat sem!

Roadmap

Nyní se dostáváme k tomu provedení, které zatím samozřejmě nemůžeme vidět v jeho plné kráse – je spuštěná aplikace pro marketéry jak na mobil, tak pro počítače. V srpnu by měla být spuštěna také aplikace pro majitele webovek. Nějaké základní prostředí můžete vidět i na webu, zatím je ale nefunkční. Betaverze by měla být spuštěná v lednu 2019 (nezapomínejte, že jsme ve fázi ICO, takže mít funkční produkt doslova za pár měsíců je hodně brzy).

Roadmap projektu Ubex se ale táhne již od konce roku 2016. Je tedy vidět, že se na projektu pracuje dlouhodobě a než šli do fáze ICO, udělali již spoustu práce. Není to tedy další z projektů, který chce nejprve vybrat peníze a následně teprve začít něco dělat. Toto je vidět také na poměrně velkém týmu, který se aktuálně skládá z 13 členů a dalších 10 poradců projektu.

 

Díky těmto všem a ještě dalším vlastnostem projektu ho považuju za extrémně kvalitní projekt z obrovským potenciálem, osobně si myslím, že do první 100 dle kapitalizace se určitě má šanci dostat. Opět to ale není token, který prodáte pár dní po tom, co přijde n aburzu. Je to dlouhodobá záležitost, kterou se vyplatí držet minimálně do začátku dalšího roku, kdy má přijít betaverze všech systémů.

A aby toho všeho nebylo málo, Ubex bude kvartálně využívat 20% svých přijmů na odkoupení a spálení tokenů, dokud nebude 50% jejich mincí zničeno. Toto je tedy stejný model, na kterém funguje třeba Binance coin a který mu zajišťuje konstantní nárůst ceny i přes pokles trhu. Jde tedy o ideální dlouhodobou investici.

ICO

Cena tokenu je v ICO fázi 0.00001 ETH a tokeny je možné uhradit pomocí kryptoměn ETH, LTC a BTC na oficiálních stránkách. Pokud se sami rozhodnete, že do projektu chcete investovat, při využití linku nás podpoříte, a zároveň dostanete doplňkový 2% bonus k aktuálnímu bonusu na zakoupené tokeny. V této chvíli je bonus 4%, s Blockspace linkem tedy dostanete 6% bonus, ale je třeba jednat rychle, protože tento bonus se snižuje v pondělí v 16h našeho času.

Celkově projekt dodnes vybral přes 18 000 ETH, tedy asi 8 milionů USD. Market cap je tedy prozatím malý, ale jak jsem avizoval výše, během bullrunu očekávám jeho nárůst. Měl by to tedy rozhodně být jeden z projektů, který přežije. Za mě jedno z nejsilnějších ICO na trhu 🙂

 

 

3 komentáře: „ICO týdne: Ubex

  1. Ahoj, zkoušel jsem se registrovat na směnárnu LBank abych mohl hlasovat pro Ubex a získat nějaké tokeny navíc, ale nedostavám na email vstupní kód pro registraci. Zkoušel jsem jejich podporu, ale ta nereaguje moc rychle a hlavně nic nevyřešila. Nevite kde by mohl být problém. Zkoušel jsem různe emailové účty, kontroloval spam a email nikde. Dík za jakoukoliv radu. vita

    1. Ahoj, vůbec nevím, proč by se něco takového mělo stát, mně fungoval vše v pořádku.Nicméně dnes hlasování končí a abys vůbec mohl hlasovat, musíš projít KYC procesem, který může trvat i 24 hodin, takže na to už je bohužel pozdě :/

Napsat komentář